2013. május 18., szombat

8.fejezet.

Sziasztok! ;* Kicsit megkésve de itt van! ^^  Komizzatok! :*

ZAYN

Épp a táncpróbáról jöttünk el a srácokkal.
- Mi beugrunk a büfébe! -kiáltott hozzánk Harry és Louis. Biccentettünk a fejünkkel.
Liam Niall és én a lifthez indultunk. Az ajtó kinyitódott, mi meg beléptünk a fülkébe. Liam ujja a 3-mas gombot célozta, így az ajtó becsukódott. 2 emeleten keresztül nem csináltunk semmit. A lift megállt, és kinyitódott az ajtó. Mi egyenként kiszálltunk, és a fülke mellett olyan 2 méterre lévő fotelre ugrottunk.
- Fú, milyen vihar van kint! -nézett ki az ablakon Niall.
- Jaja. -néztünk ki mi is Liammel.
- De kényelmes ez a fotel. -jelentettem ki, és közben elterültem, a két fiút összenyomva.
- Bazdmeg, Zayn! -röhögött Liam. Niall végig csak nyöszörgött.
- Zayn! Az isten áldjon meg! Kivennéd a büdös lábad a képemből? -szólalt meg végül.
Én csak röhögtem rajtuk, alig figyeltem a vihar zajaira. A lámpa néha-néha kioltódott, de aztán újra futott benne az áram. Egy percre elnémultunk, amíg én újra rendes pozíciómba helyezkedtem. Niall felsóhajtott.
- Végre! -és szaporán vette a levegőt. Liammel furcsán néztünk rá. Aztán a figyelmünk a villámra tolódott.
- Fú, én ilyenkor nem szívesen lennék kint. -jelentettem ki. Az eső még szaporábban esett.
A lift ajtaja kinyitódik. Két ember száll ki belőle.
- Hűha, a csaj az enyém! -stoppolta le Niall a liftből kiszálló lányt.
- Szép.. Na és, mikor fogod megszólítani? -kérdezte Liam. Niall-nek elállt a szava, minket pedig elfogott a röhögés. De Niall-nek nem Liam beszólása táttatta el a száját, hanem a következő utas kiszállása a liftből.
Én is hátra fordultam. Éreztem, ahogy a szám magától nyitódik ki... Ez. Ez.
A lány tovább indul, és Carl szobájánál áll meg. Niall-el összenézünk. Liam furcsán nézett ránk.
- Mi van fiúk? Az a csaj miért megy Carl szobájához? -kérdezte kíváncsian.- Mit tudtok, amit én nem?
Niall és én még mindig egymást bámultuk tátott szájjal, aztán hirtelen a lányra meredtünk.
Kopogott az ajtón. Az ajtó kinyílt. A lány gyorsan bemegy, és becsapja az ajtót.
Liam értetlenül nézte végig a jelenetet.
- Mi van itt? -kérdezte tőlünk türelmetlenül.
- Ez ő, Zayn? -kérdezte Niall.
- Azt hiszem...




5 megjegyzés: